Detailní popis produktu
Kniha Vítězný tah specialisty na problematiku hodnoty služeb zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Tony Cram |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 23,4 x 16,9 x 1,4 cm |
Počet stran: | 228 |
Rok vydání: | 2012 |
ISBN: | 978-80-7261-246-8 |
EAN: | 9788072612468 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
od –25 %
Zákon o koncesních smlouvách a koncesním řízení (koncesní zákon) Komentář
Skladem
(3 ks)
od 54 Kč
72 Kč
+ další

Akce
–25 %

Akce
–25 %