Detailní popis produktu
Aktuální kniha šéfa jedné z nejvýznamnějších mezinárodních poradenských firem předkládá konkrétní aktivní protikrizová opatření, která mohou vlastníci a manažeři podniků realizovat prakticky okamžitě. A protože současná ekonomická krize je spíše poptávková než nákladová, formulovaná opatření se zaměřují především na oblast vztahů se zákazníky, prodeje a prodejního personálu, tvorby cen, utváření nabídek a služeb zákazníkům. Kniha zároveň předkládá doporučení pro rychlou implementaci protikrizových opatření a formuluje prioritní úkoly pro pokrizové období. Překlad z angličtiny Hana Škapová.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Hermann Simon |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 20,5 x 15,0 x 1,0 cm |
Počet stran: | 204 |
Rok vydání: | 2009 |
ISBN: | 978-80-7261-204-8 |
EAN: | 9788072612048 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–27 %
Česká humanistická tradice v moderním managementu
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
13 Kč
18 Kč
+ další

Akce
–25 %

Akce
–25 %

Akce
–26 %
Související produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %