Detailní popis produktu
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Hana Machková |
Nakladatel: | GRADA Publishing, a.s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 24,6 x 17,5 x 1,6 cm |
Počet stran: | 200 |
Rok vydání: | 2009 |
ISBN: | 978-80-247-2986-2 |
EAN: | 9788024729862 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–27 %

Akce
–25 %
Ústava České republiky Listina základních práv a svobod
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
62 Kč
83 Kč
+ další

Akce
–25 %
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
113 Kč
151 Kč
+ další

Akce
–25 %
Život, s.r.o. - Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
177 Kč
237 Kč
+ další

Akce
–26 %

Akce
–25 %

Akce
–26 %
Související produkty

Akce
–27 %