Detailní popis produktu
Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Paul Smith |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 23.1 x 18.0 x 3.1 cm |
Počet stran: | 518 |
Rok vydání: | 2000 |
ISBN: | 80-7226-252-1 |
EAN: | 9788072262526 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %
Procesní řízení pro manažery - Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli
Skladem
(1 ks)
115 Kč
154 Kč
+ další

Akce
–25 %
ÚZ 1231 Mezinárodní justiční spolupráce ve věcech trestních, Státní zastup.
Skladem
(1 ks)
29 Kč
39 Kč
+ další