Detailní popis produktu
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Malcolm McDonald; Hugh Wilson |
Nakladatel: | Albatros Media a.s. |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Rozměr: | 23,0 x 18,0 x 4,0 cm |
Počet stran: | 576 |
Rok vydání: | 2012 |
ISBN: | 978-80-265-0014-8 |
EAN: | 9788026500148 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %
Zákon proti praní špinavých peňez a proti financování terorismu
Skladem
(1 ks)
135 Kč
180 Kč
+ další