Doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
Vazba: | |
Rozměr: | 24,5 x 17,5 x 2,0 cm |
Počet stran: | 0 |
Rok vydání: | 2008 |
ISBN: | 978-80-7261-107-2 |
EAN: | 9788072611072 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Život, s.r.o. - Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek
Skladem
(1 ks)
159 Kč
+ další