Detailní popis produktu
Cílem publikace je pomoci organizacím pružně reagovat na měnící se podmínky v současném turbulentním podnikatelském prostředí. Zamýšlí se nad tím, co je adaptivní organizace, jak funguje, proč ji budovat a jaké jsou její přínosy. Charakterizuje adaptivní prvky např. firem Baťa, Toyota, BMW. Rozebírá 12 bariér bránících budování úspěšné adaptivní organizace. Je jedinečná tím, že překonává tradiční pohledy na organizaci podniku, které se ukázaly jako nedostačující: centralizace, hierarchie apod.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Adrián Podskľan |
Nakladatel: | MANAGEMENT PRESS |
Vazba: | brožovaná lepená s chlopněmi |
Rozměr: | 165 x 235 mm |
Počet stran: | 176 |
Rok vydání: | 2015 |
ISBN: | 978-80-7261-336-6 |
EAN: | 9788072613366 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %

Akce
–25 %