Antikvariát

Strategie firemní komunikace

Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová

169,00 Kč

Poslední kus skladem

Popis

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.

Autor Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová
Nakladatel Management Press
Vazba Brožovaná
Rozměr 23,5 x 17 cm
Počet stran 254
Rok vydání 2008
ISBN 9788072611782
Stav Nová - lehce poškozená, naťuklé rožky
EAN 9788072611782
Jazyk čeština