Antikvariát
-30% zbývá
Strategie firemní komunikace
Iveta Horáková
Není skladem
Popis
Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.
Autor |
Iveta Horáková |
Nakladatel |
Management Press, s.r.o. |
Vazba |
Brožovaná |
Rozměr |
23,8 x 17,0 x 1,0 cm |
Počet stran |
256 |
Rok vydání |
2009 |
ISBN |
978-80-7261-178-2 |
EAN |
00526210 |
Jazyk |
čeština |
Stav |
Nová - lehce poškozená |