Antikvariát
-30% zbývá

Strategie firemní komunikace

Iveta Horáková

125,00 Kč

179,00 Kč

Není skladem

Popis

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.

Autor Iveta Horáková
Nakladatel Management Press, s.r.o.
Vazba Brožovaná
Rozměr 23,8 x 17,0 x 1,0 cm
Počet stran 256
Rok vydání 2009
ISBN 978-80-7261-178-2
EAN 00526210
Jazyk čeština
Stav Nová - lehce poškozená