Zákaznická podpora:+420 775 414 271apokryf@apokryf.cz
Akce 123 Kč –25 %

Válka médií - Mýtus informační společnosti

Neohodnoceno

Zvolte variantu

Detailní informace

Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (1 ks) EAN: 9788024232546
123 Kč
92 Kč
123 Kč –25 % 92 Kč

Detailní popis produktu

Denně jsme zaplavováni neuvěřitelným množstvím informací. Média nás zasypávají nejrůznějšími zprávami a fakty a vytvářejí tak naše mínění. Experti hovoří o takzvané „informační společnosti“. Ale je tomu skutečně tak? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas odjakživa choval vůči oficiálním zprávám z médií zdravou nedůvěru. Už léta se zabývá tím, do jaké míry média zobrazují informace pravdivě a nakolik je zkreslují a překrucují, co všechno takříkajíc „zametají pod koberec“. Ve své knize autor na základě mnoha příkladů z politiky, hospodářství a dalších oblastí života ukazuje, že „informační společnost“ je pouhý mýtus. Značná část sdělení je zmanipulovaná a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí. Bezvýznamné informace média často nafukují, aby odvedla pozornost od mnohem důležitějších skutečností, jež jsou často zmiňována pouze na okraj. Takzvané „objektivní zpravodajství“ jsou většinou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži. Pravdu, která je pro pochopení dané reality důležitá, se tak uživatel klasických médií většinou vůbec nedozví.

Doplňkové parametry

Kategorie: Záhady a otazníky
Autor: Farkas Viktor
Nakladatel: Euromedia Group, a.s.
Vazba: Vázaná
Rozměr: 23.4 x 15.2 cm
Počet stran: 296
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-242-3254-6
EAN: 9788024232546
Jazyk: čeština
Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Podobné produkty