Slovník marketingu
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: nová
Skladem
(1 ks)
219 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(3 ks)
78 Kč
Detailní popis produktu
Slovník je určen nejen marketing manažerům, pracovníkům v marketingových a reklamních agenturách, ale i manažerům na různých úrovních, obchodníkům a studentům, kterým poskytne vyčerpávající a komplexní aparát marketingových pojmů doplněných podrobnými vstupy-komentáři. VÍCE JAK 2500 HESEL POKRÝVÁ VŠECHNY DŮLEŽITÉ OBLASTI MARKETINGU A PŘÍBUZNÝCH OBORŮ: marketing management reklama podpora prodeje public relations direct marketing průzkum trhu prodej Za českým termínem je uveden anglický ekvivalent. Uživatel se tak lehce seznámí s oběma jazykovými mutacemi. Výklad za heslem vás bude srozumitelně informovat, k čemu se marketingový pojem váže a kdy a jak bývá v praxi používán. Navíc vám poskytne i odkaz na pojmy, které s daným heslem souvisejí. Získáte tak lehce a rychle komplexnější přehled i vědomosti.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, encyklopedie |
---|---|
Autor: | Mark N. Clemente |
Nakladatel: | Computer Press (CPress) |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 21,5 x 15,5 cm |
Počet stran: | 379 |
Rok vydání: | 2004 |
EAN: | 9788025102282 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.