Proč už neplatí tradiční marketing

Neohodnoceno
149 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: nová
Skladem (2 ks)
149 Kč

Detailní popis produktu

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.

Doplňkové parametry

Kategorie: Učebnice, encyklopedie
Autor: Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet
Nakladatel: Computer Press, a.s.
Vazba: Brožovaná
Rozměr: 22,5 x 17 x 1,3 cm
Počet stran: 174
Rok vydání: 2007
ISBN: 80-251-1536-4
EAN: 9788025115367
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: