Proč už neplatí tradiční marketing
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: nová
Skladem
(2 ks)
149 Kč
Detailní popis produktu
Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, encyklopedie |
---|---|
Autor: | Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 22,5 x 17 x 1,3 cm |
Počet stran: | 174 |
Rok vydání: | 2007 |
ISBN: | 80-251-1536-4 |
EAN: | 9788025115367 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.