Personalistika od A do Z
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(4 ks)
89 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená, skvrny na ořízce
Skladem
(1 ks)
89 Kč
Detailní popis produktu
Bez lidí nelze ničeho dosáhnout. Dobře pracující lidé jsou neocenitelní a mohou hodně napomoci k dosažení vytyčených cílů – nevýkonní lidé k dosažení cílů nepřispějí. Pro zaměstnavatele se stává stále větší výzvou to, jak získat – a především, jak si udržet – „dobře pracující zaměstnance“. Předkládaná publikace pomáhá zaměstnavatelům porozumět zaměstnaneckým vztahům. Za posledních 40 let totiž vznikl obrovský posun od vztahu „pán-sluha“ k přístupu, který lze přirovnat k partnerství. Ti, kteří vnímají „partnerství“ jako příliš silný výraz, by si měli položit otázku, zda „lze něčeho v mé firmě dosáhnout bez zaměstnanců?“. Kniha je určena manažerům a personalistům. Nabídne jim 70 nejdůležitějších termínů z oblasti personalistiky, které by měli nejen znát, ale především jim rozumět. Hesla jsou řazena abecedně a u každého následuje podrobný výklad s příklady z praxe (jaké skutečnosti se daný pojem týká). Termíny jsou navíc v řadě propojeny klíčovým odkazem. Čtenář si tak vytvoří komplexní pohled. Český termín má u sebe uveden anglický ekvivalent. Uživatel si tedy rozšíří svůj slovník. Věříme, že kniha pomůže manažerům orientovat se v názvosloví, ale i hlouběji v hierarchii a propojení jednotlivých pojmů týkajících se řízení a vedení lidí.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, encyklopedie |
---|---|
Autor: | David Martin |
Nakladatel: | COMPUTER PRESS |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 17 x 22.5 cm |
Počet stran: | 418 |
Rok vydání: | 2007 |
ISBN: | 80-251-1496-1 |
EAN: | 9788025114964 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.