Outsourcing ve firmě

Neohodnoceno
48 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (2 ks)
48 Kč

Detailní popis produktu

Kniha zasvětí manažery, vlastníky firem a studenty ekonomických oborů do problematiky podnikového řízení pomocí strategie „vyrob nebo kup“. Autoři ji napsali osvědčeným způsobem „krok za krokem“ a vedle teoretických základů kladli důraz na zobecnění reálných příkladů z podnikové praxe. Cílem publikace je vyjasnit manažerům firem nás-ledující otázky: Proč se vůbec otázkou outsourcingu zabývat? Jedná se o metodu využívanou převážně ve velkých podnicích? Jaké je místo outsourcingu ve strategiích malých a středních podniků? Pro jaké oblasti podnikání je outsourcing vhodný? Jak řídit outsourcingový projekt? Součástí publikace jsou případové studie z českých podniků.

Doplňkové parametry

Kategorie: Učebnice, encyklopedie
Autor: Petra Rydvalová, Jiří Rydval
Nakladatel: Computer Press (CPress)
Vazba: Brožovaná
Rozměr: 22,5 x 16,5 cm
Počet stran: 100
Rok vydání: 2007
EAN: 9788025118078
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: