Moderní marketingová komunikace
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
104 Kč
Detailní popis produktu
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, encyklopedie |
---|---|
Autor: | Jana Přikrylová, Hana Jahodová |
Nakladatel: | GRADA Publishing, a. s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 24,7 x 17,2 x 2,2 cm |
Počet stran: | 336 |
Rok vydání: | 2010 |
ISBN: | 978-80-247-3622-8 |
EAN: | 9788024736228 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.