Marketing

Neohodnoceno
148 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (2 ks)
148 Kč

Detailní popis produktu

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů a pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.

Doplňkové parametry

Kategorie: Učebnice, encyklopedie
Autor: Salomon, Marshall, Stuart
Nakladatel: Computer Press, a.s.
Vazba: Vázaná
Rozměr: 30.5 x 22.0 x 3.0 cm
Počet stran: 576
Rok vydání: 2006
ISBN: 80-251-1273-X
EAN: 9788025112731
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: