Detailní popis produktu
Publikace se jako první na našem trhu uceleně zabývá rolí a možnostmi veřejné správy v oblasti turismu v ČR, a to v kontextu reformy veřejné správy a členství České republiky v Evropské unii. Kromě hlavního tématu se zaměřuje i na analýzu koncepcí státní politiky turismu a na problémy při jejich implementaci. Pozornost je věnována činnostem veřejné správy při naplňování strategických vizí a cílů, hlavním subjektům a jejich kompetencím i hodnocení dopadů na rozvoj turismu. Dále se kniha zabývá možnostmi využití turismu pro ekonomizaci kulturního a přírodního dědictví. Součástí je aplikace metody interakčního scénáře a systémového přístupu k objasnění problémů a jejich praktického řešení vzhledem k zájmům jednotlivých skupin aktérů z veřejnoprávního, podnikatelského a neziskového sektoru. Publikace je určena studentům vysokých, vyšších odborných a středních škol zaměřených na turismus i pracovníkům a institucím veřejného a soukromého sektoru v oblasti turismu.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Šárka Tittelbachová |
Nakladatel: | GRADA Publishing, a.s. |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 24,2 x 17,3 x 1,0 cm |
Počet stran: | 200 |
Rok vydání: | 2011 |
ISBN: | 978-80-247-3842-0 |
EAN: | 9788024738420 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %
Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích 2.
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
105 Kč
140 Kč
+ další

Akce
–25 %
107 zlatých pravidel úspěšného manažera - 2. vydání
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
85 Kč
114 Kč
+ další

Akce
–25 %
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
113 Kč
151 Kč
+ další

Akce
–26 %
Související produkty

Akce
–25 %