Strategie firemní komunikace
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená, naťuklé rožky
Skladem
(1 ks)
36 Kč
Detailní popis produktu
Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj |
---|---|
Autor: | Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová |
Nakladatel: | Management Press |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 23,5 x 17 cm |
Počet stran: | 254 |
Rok vydání: | 2008 |
ISBN: | 9788072611782 |
EAN: | 9788072611782 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.