Reklama Průzkum, příprava a plánování
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(2 ks)
26 Kč
Detailní popis produktu
Publikace je určena: - pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích, kde vzniká reklamní poselství a umělecké ztvárnění reklamy, vede skupinové pohovory a „pretestingové“ akce se zákazníky a nakonec i finálně připravuje a plánuje průběh celé kampaně - marketingovým manažerům, které zasvětí do procesu vytváření reklamy, protože i na jejich informacích a aktivitě záleží, nakolik přesně se reklama trefí do tužeb a potřeb zákazníků Dozvíte se: - proč jen málo zadavatelů reklamy a agentur dokáže rozvíjet vztahy se svými spotřebiteli, - že mnoha inzerentům se nedaří rozetnout základní konflikt mezi uměním a komercí v reklamě, - jak v Británii vznikala nová disciplína zvaná plánování reklamní strategie, typická tím, že přijímá spotřebitele jako partnera v procesu vývoje reklamy, získává od něj informace a dokonce i inspiraci k tvůrčím nápadům, stejně jako podněty k vedení a hodnocení výsledných reklamních kampaní, - jak provádět reklamní výzkum, aby byl zákazník vtažen do děje, a ne naopak izolován, - jaký je pohled plánovače na reklamní výzkum, zejména na způsoby promýšlení a vedení výzkumu, - jak správně „otestovat“ reklamní nápady, které jsou zatím v zárodečném stádiu, - co obsahuje plánování v nejširším smyslu – že jde o hledání strategického řešení problému, o převedení myšlenky do zadání, které podpoří kreativitu, a konečně o hledání cest, jak vylepšit surové tvůrčí nápady, - jak vypadají různé kampaně v odlišných stádiích jejich tvorby, - jak by měla vypadat úspěšná reklamní kampaň v celém svém vývoji, od úvodního brífinku s klientem až po první tři roky existence na trhu.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Jon Steel |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 23.0 x 17.3 x 2.0 cm |
Počet stran: | 256 |
Rok vydání: | 2003 |
ISBN: | 80-251-0065-0 |
EAN: | 9788025100653 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.