Nová
Reklama, propagace a marketingová komunikace
Kenneth Clow
359,00 Kč
Není skladem
Popis
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.
Autor |
Kenneth Clow |
Stav |
nová |
Nakladatel |
CPress |
Vazba |
Vázaná |
Rozměr |
22.1 x 29.8 cm |
Počet stran |
504 |
Rok vydání |
2008 |
ISBN |
978-80-251-1769-9 |
EAN |
9788025117699 |
Jazyk |
čeština |