Detailní popis produktu
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj |
---|---|
Autor: | Kenneth Clow |
Nakladatel: | CPress |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 22.1 x 29.8 cm |
Počet stran: | 504 |
Rok vydání: | 2008 |
ISBN: | 978-80-251-1769-9 |
EAN: | 9788025117699 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %
Velký Sherlock Holmes: Sbírka hádanek inspirovaná největším detektivem všech dob
Skladem
(1 ks)
83 Kč
111 Kč
+ další

Akce
–26 %
Nejlepší světové čtení: Lev, Námluvy na irském venkově, Volání hrobu, Bezpečný přístav
Skladem
(1 ks)
30 Kč
41 Kč
+ další
Související produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %
Desetkrát šťastnější - Praktický průvodce hledáním radosti každý den
Skladem
(1 ks)
70 Kč
94 Kč
+ další