Dialogičnost a sociální reprezentace
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Použité zboží, běžné opotřebení
Skladem
(1 ks)
72 Kč
Stav: nová
Skladem
(1 ks)
219 Kč
Detailní popis produktu
Publikace z oboru sociální psychologie, zabývající se problematikou vztahu sociálních jevů a lidské komunikace. Její autorka, profesorka na francouzských a anglických univerzitách, přichází s názorem, že studium sociálních jevů vyžaduje teorii sociálního poznání, jež tyto jevy pojímá jako fenomény ve změně, v jejich historickém a kulturním vývoji. Tvrdí, že bázi pro takovou teorii poznání tvoří dialogičnost lidské mysli. Dialogičnost jako schopnost lidské mysli nazírat, tvořit a komunikovat sociální skutečnosti z hlediska jinakosti nebo v opozici k ní. Dialog, dialogické vztahy a sociální změna se zde stávají důležitou součástí sociálního poznání. Dále autorka provází čtenáře analýzou dialogických antinomií v myšlení a jazyce; zaobírá se mentálními a kolektivními reprezentacemi, jež odlišuje od reprezentací sociálních. Teorie sociálních reprezentací potom klade komunikaci a koncept změny do centra sociální psychologie. Nová kniha profesorky Ivany Markové je jedinečná a cenná tím, že spojuje koncept dialogu se sociálním poznáním, a pro obor sociální psychologie se tak stává významným přínosem.Doplňkové parametry
Kategorie: | Psychologie |
---|---|
Autor: | Ivana Marková |
Nakladatel: | Academia - nakladatelství |
Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
Rozměr: | 21,0 x 14,0 x 2,0 cm |
Počet stran: | 284 |
Rok vydání: | 2007 |
ISBN: | 80-200-1542-6 |
EAN: | 9788020015426 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.