Zákaznická podpora:+420 775 414 271apokryf@apokryf.cz
Akce 104 Kč –25 %

Politika a média v konzumní společnosti

Neohodnoceno

Zvolte variantu

Detailní informace

Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (3 ks) EAN: 9788024736679
104 Kč
78 Kč
104 Kč –25 % 78 Kč

Detailní popis produktu

Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.

Doplňkové parametry

Kategorie: Učebnice, encyklopedie
Autor: Vlastimil Růžička
Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
Vazba: Brožovaná
Rozměr: 20.5 x 14.5 x 1.0 cm
Počet stran: 192
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-247-3667-9
EAN: 9788024736679
Jazyk: čeština
Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Podobné produkty