Outsourcing ve firmě
.png?67228ea1)
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
.png?67228f58)
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty

Akce
47 Kč
–10 %
Nero 7 - podrobný průvodce nejen vypalováním CD a DVD
Skladem
(1 ks)
42 Kč
+ další

Akce
271 Kč
–10 %
Vytápění velkoprostorových a halových objektů
Skladem
(1 ks)
243 Kč
+ další
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(2 ks)
17 Kč
15 Kč
Detailní popis produktu
Kniha zasvětí manažery, vlastníky firem a studenty ekonomických oborů do problematiky podnikového řízení pomocí strategie „vyrob nebo kup“. Autoři ji napsali osvědčeným způsobem „krok za krokem“ a vedle teoretických základů kladli důraz na zobecnění reálných příkladů z podnikové praxe. Cílem publikace je vyjasnit manažerům firem nás-ledující otázky: Proč se vůbec otázkou outsourcingu zabývat? Jedná se o metodu využívanou převážně ve velkých podnicích? Jaké je místo outsourcingu ve strategiích malých a středních podniků? Pro jaké oblasti podnikání je outsourcing vhodný? Jak řídit outsourcingový projekt? Součástí publikace jsou případové studie z českých podniků.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, encyklopedie |
---|---|
Autor: | Petra Rydvalová, Jiří Rydval |
Nakladatel: | Computer Press (CPress) |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 22,5 x 16,5 cm |
Počet stran: | 100 |
Rok vydání: | 2007 |
EAN: | 9788025118078 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.