Inovace v malém a středním podnikání

Neohodnoceno
17 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (1 ks)
17 Kč

Detailní popis produktu

Publikace je věnována problematice inovací v malém a středním podnikání v České republice v posledních letech. Autoři se zabývají širokým okruhem otázek a problémů spojených zejména s vymezením malých a středních podniků podle různých kritérií, s jejich podporou v programech Evropské unie po vstupu ČR, se zapojením do Rámcových programů EU. Po teoretické i praktické stránce jsou rozebírány pojmy jako inovace, konkurenceschopnost, konkurenceschopná strategie, inovační proces a potenciál. Velmi zajímavá a přínosná je pasáž o klastrech a klastrových iniciativách v České republice. Publikace je doplněna případovými studiemi z českých podniků, informacemi o možnostech čerpání vládních a mezinárodních podpor podnikání, praktickými postupy při využívání programů výzkumných a inovačních aktivit v běžném životě malých a středních podniků.

Doplňkové parametry

Kategorie: Osobní rozvoj
Autor: Ivan Jáč, Petra Rydvalová, Miroslav Žižka
Nakladatel: Computer Press (CPress)
Vazba: Vázaná
Rozměr: 23,5 x 17,5 cm
Počet stran: 174
Rok vydání: 2005
EAN: 9788025108536
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: