Inovace v malém a středním podnikání
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
17 Kč
Detailní popis produktu
Publikace je věnována problematice inovací v malém a středním podnikání v České republice v posledních letech. Autoři se zabývají širokým okruhem otázek a problémů spojených zejména s vymezením malých a středních podniků podle různých kritérií, s jejich podporou v programech Evropské unie po vstupu ČR, se zapojením do Rámcových programů EU. Po teoretické i praktické stránce jsou rozebírány pojmy jako inovace, konkurenceschopnost, konkurenceschopná strategie, inovační proces a potenciál. Velmi zajímavá a přínosná je pasáž o klastrech a klastrových iniciativách v České republice. Publikace je doplněna případovými studiemi z českých podniků, informacemi o možnostech čerpání vládních a mezinárodních podpor podnikání, praktickými postupy při využívání programů výzkumných a inovačních aktivit v běžném životě malých a středních podniků.Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj |
---|---|
Autor: | Ivan Jáč, Petra Rydvalová, Miroslav Žižka |
Nakladatel: | Computer Press (CPress) |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 23,5 x 17,5 cm |
Počet stran: | 174 |
Rok vydání: | 2005 |
EAN: | 9788025108536 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.