Základy moderního managementu

Neohodnoceno
54 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (1 ks)
54 Kč

Detailní popis produktu

Nápady světových guru v oboru managementu, které by neměli ambiciózní lídři opomenout Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry, hladové po inspiraci a toužící po tom, aby uspěli jak oni sami, tak jejich firmy. Michael Porter se zamýšlí nad tím, jak předčít konkurenci; John Kotter píše o tom, jak se vyrovnat se změnami v rámci osmi zásadních stádií; Daniel Goleman radí, jak využít emocionální inteligenci v zájmu maximální výkonnosti; Peter Drucker nabízí recept, jak řídit svou vlastní kariéru; Clay Christensen píše o uplatnění inovací v zavedených organizacích; Tom Davenport o tom, jak díky využívání analýz dosáhnete toho, že vám zákazníci zůstanou věrní; Robert Kaplan a David Norton o hodnocení vaší firemní strategie; Rosabeth Moss Kanterová o tom, jak se při zavádění inovací vyhnout běžných chybám; Ted Levitt radí, jak porozumět tomu, kdo jsou vaši zákazníci a co opravdu chtějí; C. K. Prahalad a Gary Hamel píšou o zavádění unikátních systémů, jež podpoří vaši strategii.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie
Autor: kolektiv autorů
Nakladatel: Albatros Media a.s.
Vazba: Vázaná
Rozměr: 21,0 x 15,5 x 2,5 cm
Počet stran: 292
Rok vydání: 2016
ISBN: 978-80-7261-449-3
EAN: 9788072614493
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: