Prodejní techniky
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená, chybí CD
Skladem
(1 ks)
81 Kč
Detailní popis produktu
Jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti - co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování - jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit - jak se připravit na první kontakt se zákazníkem - proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší - jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním - jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít - jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný - co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak - co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v danou chvíli „zabírají“Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Vojtěch Černý |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 23,0 x 17,8 x 3,5 cm |
Počet stran: | 470 |
Rok vydání: | 2003 |
ISBN: | 80-251-0032-4 |
EAN: | 9788025100325 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.