Moderní marketing
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená, razítko: Poškozený výtisk, lehce poškozené desky
Skladem
(1 ks)
45 Kč
Detailní popis produktu
Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Paul Smith |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 23.1 x 18.0 x 3.1 cm |
Počet stran: | 518 |
Rok vydání: | 2000 |
ISBN: | 80-7226-252-1 |
EAN: | 9788072262526 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.