Moderní marketing

Neohodnoceno
45 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená, razítko: Poškozený výtisk, lehce poškozené desky
Skladem (1 ks)
45 Kč

Detailní popis produktu

Kniha Moderní marketing se zabývá především komunikací se zákazníkem a právě v této kategorii patří jednoznačně k světovým „jedničkám“. Proč? Autor – Paul Smith – totiž velmi přehlednou formou, plnou konkrétních ukázek, fotek, reálných a ověřených příkladů či zkušeností ukazuje, jak se má správně komunikovat s trhem.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie
Autor: Paul Smith
Nakladatel: Computer Press, a.s.
Vazba: Vázaná
Rozměr: 23.1 x 18.0 x 3.1 cm
Počet stran: 518
Rok vydání: 2000
ISBN: 80-7226-252-1
EAN: 9788072262526
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: