Management

Neohodnoceno
164 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (1 ks)
164 Kč

Detailní popis produktu

Publikace z rukou zkušených konzultantů je pojata jako učebnice, která jasným a poutavým způsobem provádí čtenáře veškerou problematikou řízení. Od nástinu historického vývoje managementu přecházejí autoři k vysvětlení jednotlivých fází řízení (plánování, organizování, vedení a kontrolování), dále podávají stručný výklad hlavních oblastí managementu (strategické řízení, marketing, finanční řízení, řízení lidských zdrojů, řízení změn, krizové řízení, řízení informací, řízení jakosti) a vysvětlují, jak používat manažerských dovedností (vedení porad, vedení týmů, komunikování, prezentování, řešení problémů, řízení času, atd). Řešení řady případových studií ze současného života českých a slovenských firem dává nahlédnout do poradenského know-how. Každá kapitola je mimo to opatřena otázkami, jejich řešením, přehledem základních pojmů a shrnutím.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie
Autor: František Bělohlávek
Nakladatel: Ing. Antonín Franek
Vazba: Vázaná
Rozměr: 29.5 x 21.5 x 4.2 cm
Počet stran: 642
Rok vydání: 2001
ISBN: 80-85839-45-8
EAN: 9788085839456
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: