Vytřete jim zrak! - Zákazník musí být vždy spokojený
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: nová
Skladem
(2 ks)
89 Kč
Detailní popis produktu
Sloužit zákazníkům. Dvě slova, která pokrývají tak mnoho. Odpovídání na dotazy. Řešení problémů. Rozplétání korporačních bariér. Napravování toho, co se pokazilo, a nalézání toho, co se ztratilo. Konejšení rozzlobených a uklidňování bázlivých. A čas od času nějaký ten obchodní ekvivalent vytažení králíka z klobouku. Dnes už nejde jenom o to, jak se soustředit na zákazníky, ale jak vytvářet věrné zákazníky. Právě v tom jsou totiž ty opravdové peníze. Ať už jste v zákaznické službě nováčkem, nebo starým profíkem, bude pro vás kniha Vytřete jim zrak! cennou pomůckou. Kromě příkladů z reálného života najdete v této knize i kapitoly o používání sociálních médií ke komunikaci a k zotavení služeb, o kvalitní organizaci služebních setkání, o pozitivní reakci na negativní zpětnou vazbu a další. Nejdůležitější částí, která vytváří „služební výhody“, jste ale stále vy. A tato kniha vám ukáže, jak poskytovat ty nejlepší představitelné služby, znovu a znovu.Doplňkové parametry
Kategorie: | Naučná a odborná |
---|---|
Autor: | neuveden |
Nakladatel: | Robert Němec - PRAGMA nakladatelství |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 20.5 x 14.6 cm |
Počet stran: | 240 |
Rok vydání: | 2012 |
ISBN: | 978-80-7349-331-8 |
EAN: | 9788073493318 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.