Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?

Neohodnoceno
54 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (1 ks)
54 Kč

Detailní popis produktu

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady.

Doplňkové parametry

Kategorie: Naučná a odborná
Autor: Edgar K. Geffroy
Nakladatel: MANAGEMENT PRESS
Vazba: Brožovaná
Rozměr: 145 x 205 mm
Počet stran: 180
Rok vydání: 2015
ISBN: neuvedeno
EAN: 9788072612550
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: