Myslete jednoduše
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
98 Kč
Detailní popis produktu
Jak zaujmout zákazníky, když konkurence dělá prakticky to samé co vy? Mít správnou odpověď je otázkou života a smrti značky! Naštěstí pro nás, Ken Segall nám díky této praktické knize poradí, jak můžeme uspět i v našem složitém a nepřehledném světě. Téměř každá firma dělá zbytečné chyby. Nechte se krok za krokem inspirovat, jak se nejčastějších chyb vyvarovat.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, encyklopedie |
---|---|
Autor: | Ken Segall |
Nakladatel: | Albatros Media a.s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 23,5 x 17,5 x 2,5 cm |
Počet stran: | 248 |
Rok vydání: | 2016 |
ISBN: | 978-80-265-0523-5 |
EAN: | 9788026505235 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.