Detailní popis produktu
Čtenář se seznámí s kořeny, z kterých vyrůstá moderní reklama. Není tomu tak dávno, kdy americký president Asociace reklamních agentur vyzval kolegy k návratu ke kořenům. Připomněl, že hlavním posláním reklamy je napomoci prodeji. Mám takový dojem, že Claude Hopkins by i dnes dokázal pomocí reklamy prodat více zboží a služeb než mnozí současní experti s vysokoškolskými tituly. Dokázal totiž komunikovat s obyčejnými lidmi, reagovat na jejich přání a potřeby. Dobře je znal.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Claude C. Hopkins |
Nakladatel: | MAYDAY spol.s.r.o. |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 21,0 x 15,0 x 1,3 cm |
Počet stran: | 208 |
Rok vydání: | 2003 |
ISBN: | 80-86282-25-2 |
EAN: | 9788086282251 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %

Akce
–25 %
107 zlatých pravidel úspěšného manažera - 2. vydání
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
85 Kč
114 Kč
+ další

Akce
–25 %

Akce
–25 %

Akce
–26 %

Akce
Právě přidané
–25 %
21 lekcí: Co mě naučil pád do bitcoinové králičí nory
Načítám autora...
Skladem
(0 ks)
149 Kč
199 Kč
+ další