Zákaznická podpora:+420 775 414 271apokryf@apokryf.cz
Akce 84 Kč –25 %

Moderní marketingová komunikace

Neohodnoceno

Zvolte variantu

Detailní informace

Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (1 ks)
84 Kč
63 Kč
84 Kč –25 % 63 Kč

Detailní popis produktu

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

Doplňkové parametry

Kategorie: Učebnice, encyklopedie
Autor: Jana Přikrylová, Hana Jahodová
Nakladatel: GRADA Publishing, a. s.
Vazba: Vázaná
Rozměr: 24,7 x 17,2 x 2,2 cm
Počet stran: 336
Rok vydání: 2010
ISBN: 978-80-247-3622-8
EAN: 9788024736228
Jazyk: čeština
Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Podobné produkty