.png?67228ea1)
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
.png?67228f58)
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Detailní popis produktu
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery studenty řídící pracovníky obecněDoplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Ralph Berndt |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 22,5 x 16,7 x 2,0 cm |
Počet stran: | 360 |
Rok vydání: | 2007 |
ISBN: | 80-251-1641-7 |
EAN: | 9788025116418 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–10 %
Společnost s ručením omezeným 2. vydání
Ivana Štenglová; Miroslava Bartošíková
Skladem
(0 ks)
359 Kč
399 Kč
+ další

Akce
–10 %

Akce
–10 %

Akce
–10 %

Akce
–10 %
Konkurs a vyrovnání Ochrana hospodářské soutěže Veřejné zakázky
Elvíra Rendulová; Jaroslav Leks
Skladem
(0 ks)
144 Kč
160 Kč
+ další

Akce
–10 %
Jak budovat multilevelmarketing, kudy cesta vede a kudy ne
Toman Ivo
Skladem
(0 ks)
41 Kč
46 Kč
+ další
Související produkty

Akce
–10 %