Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Akce
Neohodnoceno
104 Kč –10 %
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
104 Kč –10 % 93 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Použité zboží - běžné opotřebení
Skladem (1 ks)
104 Kč
93 Kč

Detailní popis produktu

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se na strategické segmenty místo tržních, musí poskytovat zákaznická řešení, využívat správné distribuční ziskové kanály a generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Výhodou knihy je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: „Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu.“

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie
Autor: Kumar Nirmalya
Nakladatel: GRADA Publishing, a. s.
Vazba: Knihy - vázané
Rozměr: 24,6 x 17,2 x 2 cm
Počet stran: 240
Rok vydání: 2008
ISBN: 978-80-247-2439-3
EAN: 9788024724393
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola