Marketing

Neohodnoceno
12 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem (1 ks)
12 Kč

Detailní popis produktu

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie
Autor: Vysekalová Jitka
Nakladatel: FORTUNA - JUDr. František Talián
Vazba: Brožovaná
Rozměr: 20,5 x 14,5 x 1,5 cm
Počet stran: 248
Rok vydání: 2010
ISBN: 80-7168-979-3
EAN: 9788071689799
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: