Marketing
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
12 Kč
Detailní popis produktu
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Vysekalová Jitka |
Nakladatel: | FORTUNA - JUDr. František Talián |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 20,5 x 14,5 x 1,5 cm |
Počet stran: | 248 |
Rok vydání: | 2010 |
ISBN: | 80-7168-979-3 |
EAN: | 9788071689799 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.