doprava od GLS zdarma při nákupu nad 499 Kč
Detailní popis produktu
V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů a pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.Doplňkové parametry
Kategorie: | Učebnice, encyklopedie |
---|---|
Autor: | Salomon, Marshall, Stuart |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 30.5 x 22.0 x 3.0 cm |
Počet stran: | 576 |
Rok vydání: | 2006 |
ISBN: | 80-251-1273-X |
EAN: | 9788025112731 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty