Management hodnotových inovací
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(4 ks)
205 Kč
Detailní popis produktu
Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristiceDoplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Radim Vlček |
Nakladatel: | Management Press |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 24 x 17 cm |
Počet stran: | 239 |
Rok vydání: | 2008 |
ISBN: | 978-80-7261-164-5 |
EAN: | 9788072611645 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.