Management
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
162 Kč
Detailní popis produktu
Publikace z rukou zkušených konzultantů je pojata jako učebnice, která jasným a poutavým způsobem provádí čtenáře veškerou problematikou řízení. Od nástinu historického vývoje managementu přecházejí autoři k vysvětlení jednotlivých fází řízení (plánování, organizování, vedení a kontrolování), dále podávají stručný výklad hlavních oblastí managementu (strategické řízení, marketing, finanční řízení, řízení lidských zdrojů, řízení změn, krizové řízení, řízení informací, řízení jakosti) a vysvětlují, jak používat manažerských dovedností (vedení porad, vedení týmů, komunikování, prezentování, řešení problémů, řízení času, atd). Řešení řady případových studií ze současného života českých a slovenských firem dává nahlédnout do poradenského know-how. Každá kapitola je mimo to opatřena otázkami, jejich řešením, přehledem základních pojmů a shrnutím.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | František Bělohlávek |
Nakladatel: | Ing. Antonín Franek |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 29.5 x 21.5 x 4.2 cm |
Počet stran: | 642 |
Rok vydání: | 2001 |
ISBN: | 80-85839-45-8 |
EAN: | 9788085839456 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.