.png?67228ea1)
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
.png?67228f58)
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Detailní popis produktu
Žijeme v době jedinečných příležitostí zavádět inovace. Vzniká více produktů než dříve, ale většina z nich nedokáže uspět – ne proto, že by nenaplňovaly to, k čemu směřovaly, ale proto, že to nejsou ty správné produkty, a proto jsme na ně zbytečně plýtvali časem, penězi a úsilím. To, co potřebujeme, je systematický proces, díky němuž se rychle prolustrují plánované produkty, čímž se zvýší naše šance na úspěch. A to vše slibuje přístup Lean podnikání. V této inspirativní knize provádí Ash Maurya své čtenáře jednotlivými kroky náročné strategie, jak dosáhnout "zdravého vztahu produkt/trh" v jejich právě se rodícím podnikání, založené na jeho vlastní zkušenosti s vytvářením široké škály produktů jak z high-tech oblasti, tak i z oblastí netechnických. Vychází přitom z myšlenek a konceptů několika inovativních metod, včetně přístupů zvaných Lean Startup, Customer Development (proces vývoje zákazníka) a bootstrapping (svépomocné financování např. startupu). Lean podnikání je ideálním nástrojem pro obchodní manažery, ředitele, vlastníky malých podniků, vývojáře a programátory, a každého, kdo má zájem rozjet vlastní podnikáníDoplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Maurya Ash |
Nakladatel: | Albatros Media a.s. |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Rozměr: | 22,5 x 17,0 x 7,5 cm |
Počet stran: | 232 |
Rok vydání: | 2016 |
ISBN: | 978-80-265-0506-8 |
EAN: | 9788026505068 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty