.png?67228ea1)
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
.png?67228f58)
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Detailní popis produktu
50 způsobů, jak ztratit nebo poškodit svého klientaDoplňkové parametry
Kategorie: | Psychologie |
---|---|
Autor: | Schwartz Bernard |
Nakladatel: | PORTÁL, s.r.o. |
Vazba: | Knihy - paperback |
Rozměr: | 20,5 x 14 x 1 cm |
Počet stran: | 144 |
Rok vydání: | 2012 |
ISBN: | 978-80-262-0074-1 |
EAN: | 9788026200741 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Vzpouzející se a integrující mysl - Integrující myšlení formuje úspěšné lídry
Skladem
(2 ks)
od 27 Kč
+ další
Související produkty

Umění slovní sebeobrany - Jak pohotově a vtipně reagovat na slovní útoky a provokace
Skladem
(1 ks)
379 Kč
+ další
