Detailní popis produktu
Autor používá marketingovou strategii k identifikaci oblastí amerického práva, které má největší vliv na úspěch či neúspěch firmy. Pak tyto oblasti jasně a stručně vysvětluje. Kniha je určena především pro neamerické manažery a neobsahuje žádný žargon.Doplňkové parametry
Kategorie: | Obchod a ekonomie |
---|---|
Autor: | Lawrence B. Landman |
Nakladatel: | Pragma |
Vazba: | Brožovaná |
Rozměr: | 21 x 14,7 x 1,8 cm |
Počet stran: | 312 |
Rok vydání: | 2002 |
ISBN: | 80-7205-720-0 |
EAN: | 9788072057207 |
Jazyk: | čeština |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Nevyplňujte toto pole:
Podobné produkty

Akce
–25 %

Akce
–25 %

Akce
–25 %
Život, s.r.o. - Jak si korporace podmanily svět a jak si ho vzít nazpátek
Skladem
(1 ks)
177 Kč
237 Kč
+ další