Guerilla marketing

Akce
Neohodnoceno
262 Kč –10 %
Guerilla marketing
262 Kč –10 % 235 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Použité zboží - běžné opotřebení
Skladem (1 ks)
262 Kč
235 Kč

Detailní popis produktu

Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obchod a ekonomie
Autor: Jay Conrad Levinson
Nakladatel: Computer Press, a.s.
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Rozměr: 22,5 x 17,5 x 1,0 cm
Počet stran: 326
Rok vydání: 2009
ISBN: 978-80-251-2472-7
EAN: 9788025124727
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola