Direct Marketing
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(2 ks)
113 Kč
101 Kč
Detailní popis produktu
- jak vytvořit marketingový plán tak, aby pamatoval na všechny náležitosti připravovaných kampaní - jak koncipovat průzkum, ať se týká tržního potenciálu, atraktivity výrobku, reklamního poselství, kreativního ztvárnění, vhodnosti komunikačního kanálu ad. - jak průzkum realizovat a vyhodnotit, jak se poučit z jeho závěrů - jak si připravovanou kampaň otestovat, a tak se vyhnout nepříjemným překvapením na co všechno byste měli pamatovat při tvorbě cen - jak má vypadat ekonomický plán „mailových“ akcí, jakým způsobem spočítat, zda jste byli či nebyli úspěšní - jakou zvolit kreativní taktiku v případě různých výrobků a zákazníků - jaké formáty poštovních zásilek existují a kdy je který vhodný - jak má vypadat produkční plán a jak jej vyhodnocovat i aktualizovat že srdcem direct marketingu je zákaznická databáze a jak seznam pro obsílku vytvořit - jak může tisk, rozhlas i televize podpořit úspěšnost obsílky - že reklama v rozhlasu a televizi má svá specifická pravidla a jak je využít ve váš prospěch - jak vybudovat funkční telemarketingové centrum, co za výhody vám to přinese - jak důležitý je databázový marketing, co všechno vám data o vašich zákaznících prozradí - jak dokáže internetový marketing sloučit a zúročit řadu výše zmíněných marketingových nástrojůDoplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj |
---|---|
Autor: | Edward Nash |
Nakladatel: | Computer Press (CPress) |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 23 x 17,5 cm |
Počet stran: | 603 |
Rok vydání: | 2003 |
EAN: | 9788072268382 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.