Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Nová - lehce poškozená
Skladem
(1 ks)
126 Kč
Detailní popis produktu
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj |
---|---|
Autor: | Hana Lošťáková a kol. |
Nakladatel: | GRADA Publishing, a.s. |
Vazba: | Vázaná |
Rozměr: | 24,6 x 17,5 x 2,0 cm |
Počet stran: | 272 |
Rok vydání: | 2009 |
ISBN: | 978-80-247-3155-1 |
EAN: | 9788024731551 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.