Dialogičnost a sociální reprezentace

Právě přidané
Neohodnoceno
od 123 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: nová
Skladem (1 ks)
219 Kč
Stav: Použité zboží - běžné opotřebení
Skladem (1 ks)
123 Kč

Detailní popis produktu

Publikace z oboru sociální psychologie, zabývající se problematikou vztahu sociálních jevů a lidské komunikace. Její autorka, profesorka na francouzských a anglických univerzitách, přichází s názorem, že studium sociálních jevů vyžaduje teorii sociálního poznání, jež tyto jevy pojímá jako fenomény ve změně, v jejich historickém a kulturním vývoji. Tvrdí, že bázi pro takovou teorii poznání tvoří dialogičnost lidské mysli. Dialogičnost jako schopnost lidské mysli nazírat, tvořit a komunikovat sociální skutečnosti z hlediska jinakosti nebo v opozici k ní. Dialog, dialogické vztahy a sociální změna se zde stávají důležitou součástí sociálního poznání. Dále autorka provází čtenáře analýzou dialogických antinomií v myšlení a jazyce; zaobírá se mentálními a kolektivními reprezentacemi, jež odlišuje od reprezentací sociálních. Teorie sociálních reprezentací potom klade komunikaci a koncept změny do centra sociální psychologie. Nová kniha profesorky Ivany Markové je jedinečná a cenná tím, že spojuje koncept dialogu se sociálním poznáním, a pro obor sociální psychologie se tak stává významným přínosem.

Doplňkové parametry

Kategorie: Psychologie
Autor: Ivana Marková
Nakladatel: Academia - nakladatelství
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Rozměr: 21,0 x 14,0 x 2,0 cm
Počet stran: 284
Rok vydání: 2007
ISBN: 80-200-1542-6
EAN: 9788020015426
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: