Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Související produkty
Stav: Použité zboží, jako nová
Skladem
(1 ks)
81 Kč
Stav: Použité zboží, běžné opotřebení
Skladem
(1 ks)
85 Kč
Detailní popis produktu
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.Doplňkové parametry
Kategorie: | Dějiny |
---|---|
Autor: | Osvaldová Barbora, Čeňková Jana, |
Nakladatel: | Středisko spol. činností AV ČR, v. v. i. |
Vazba: | Knihy - paperback |
Rozměr: | 23,2 x 15,7 x 1,3 cm |
Počet stran: | 192 |
Rok vydání: | 2017 |
ISBN: | 978-80-200-2754-2 |
EAN: | 9788020027542 |
Jazyk: | čeština |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.