Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

Neohodnoceno
81 Kč

Zvolte variantu

Detailní informace

Balení tentýž den
Odesíláme tentýž den
Zboží objednané do 10 hodin balíme a předáváme dopravcům ještě v den objednání
Doprava zdarma
Doprava zdarma
Doprava zdarma u vybraných dopravců při objednávce nad 500 Kč
Stav: Použité zboží, jako nová
Skladem (1 ks)
81 Kč

Detailní popis produktu

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.

Doplňkové parametry

Kategorie: Dějiny
Autor: Osvaldová Barbora, Čeňková Jana,
Nakladatel: Středisko spol. činností AV ČR, v. v. i.
Vazba: paperback
Rozměr: 23,2 x 15,7 x 1,3 cm
Počet stran: 192
Rok vydání: 2017
ISBN: 978-80-200-2754-2
EAN: 9788020027542
Jazyk: čeština

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: